Komentáře k článku Výpočet výsledků ligy

Oprava Butleru

OdpovědětJan Meduna, http://revue.bridgecz.cz, 12.11.2012 23:52

Pane Šlachta, pokud se obracím na nesprávné místo tak se omlouvám. O co jde. Po prvém zápase jsem u p. Kubiceho reklamoval, že nejsme v Butleru. Sdělil mi, že se na tom pracuje. Když jse dnes našel Butler tak jsme s Formánkem byli zařazeni jako málo hrající/16 roz./, ale odehráli jsme 32. Chyběli jsme ve druhé 16 1.zápasu, kde nehrál ILLa Martynek, ale my proti Botur - Kohoutová.Na výsledku zápasu se samozřejmě nic nemění.Jedná se jen o upřesnění Butleru. Ještě jednou se omlouvám , že píši o takové prkotině, S pozdravem Meduna, družstvo Labe.

Formálně patří reklamace Adamovi, ale klidně je můžete adresovat i mně. O problému ve 2. sestavě vím, byla to jedna z operátorských chybiček. Adam zapomněl stáhnout z databáze jména hráčů, která jste zadávali na začátku sestavy. Za chodu systému v dalších sestavách už pak jednoduše nejde tato jména získat. Pokud vím, řešil to tím, že obcházel kapitány s dotazem, kdo hrál. Přitom mohlo dojít k chybě jak u kapitána, tak u operátora.

Adam si váš komentář přečetl a chybu opravil.

Poděkování Dušanovi

OdpovědětV.Nulíček, http://revue.bridgecz.cz, 13.11.2012 08:58

Každopádně bych chtěl Dušanovi Šlachtovi poděkovat za jeho pomoc při doladění výpočetního programu na tento nový systém soutěže a při vychytání všech problémů, které při výpočtu výsledků nastaly. Dělal to jako bezplatně a v podstatě z vlastní iniciativy, o to víc je nutno si jeho práce cenit.

Poděkování

OdpovědětJan Meduna, http://revue.bridgecz.cz, 13.11.2012 13:48

Děkuji vám i p. Kubicemu za bleskovou opravu. Meduna

oprava jména

OdpovědětFrába, http://revue.bridgecz.cz, 14.11.2012 13:48

Dobrý den, Adam se jmenuje Kubica, nikoliv Kubice. Obvykle bývám tolerantní vůči těmto nedorozuměním, ale vzhledem k naším politickým činitelům, bych toto nedopatření rád opravil, nic ve zlém, jen trochu úsměvné :-)

V prvním zápase v druhé púlce jsme uvedeni jako hráči na ew místo Krausová Modritzer .Přitom bychom ani nemohli nastoupit proti stjným soupeřům.To není jistě chyba výpočtáře ale zadání. Možná že by určitě šlo tuto chybu odstranit v programu.Netrvám na tom ale dávám ke zvážení. Prosím však o opravu uvedením do skutečného stavu.

jinak s organizací a uspořádáním souhlasím.

Miloš

Nové uspořádání celostátní ligy

OdpovědětDaniela Hnátová, http://revue.bridgecz.cz, 13.11.2012 17:14

Nechci se vracet k výpočetním problémům během celostátní ligy, které Dušan vysvětlil a jsou zcela pochopitelné (i když bych již docela ráda na internetu viděla korektní vysledky třetího kola, ale co se dá dělat, stále jsem já - stejně i Ota, Lukáš, Pepa a Michal - uváděna jako členka týmu Star).

Spíš by mě zajímalo, co vedlo ústředí ke změně organizace a přesídlení do hotelu Duo. Osobně jsem si prošla všechna pro a proti této změny a vychází mi to ve prospěch negace.

Z mého pohledu pro: dostatek místa a vzduchu, sloučení I. a II. ligy, vcelku bezproblémové parkování.

Proti: zbytečně vzniklé problémy při výpočtech , neútulné prostředí (alespoň pro mne - na kávu jsem čekala 10 minut a pak už jsem si raději nic nedávala), nemožnost občerstvení mezi koly (už jsem si vážně odvykla nosit si s sebou na bridž namazaný krajíc a oběd se mezi koly nestihne), a v neposlední řadě - vážně nevěřím, že by přesídlení do hotelu bylo pro bridžový svaz levnější než organizace nadvakrát v klubu BKP.

Napsala jsem zde pouze svůj subjektivní názor a zajímal by mne názor ostatních.

Ahoj vsem,

Diky moc za komentare, verim, ze pomohou ke zlepseni do pristiho kol a ze bude jeste vice lidi spokojeno. Snad brzy (patek vecer) podame jako CBS zpravu, ktera snad spoustu veci vyjasni a vysvetli spojeni lig dohromady a tim padem i nutnosti presunu do vetsich prostor.

Kazdy je jiny a kazdy ma sve potreby, musime se naucit nejake drobnosti tolerovat a pokud nam neco vadi, tak se pokusit s tim neco konstruktivne udelat.

Co se tyce druhu jidel, byli jsme domluveni na jidelnim listku asi 3 tydny pred ligou, proto jsme ho chteli zverejnit predem, aby se lide mohli zajistit, pokud jim vyber jidel nesedne. Hotel nam nakonec pripravil jine menu, ktere jsme museli zverejnit az pred turnajem, za to se omlouvame a pro priste se domluvime lepe, abychom zverejnili menu, ktere se bude opravdu podavat.

Jinak co se tyce hotelu a jeho personalu, tak jsem velmi spokojen. Vsichni byli velice prijemni a ochotni pomoci. I pri vyjednavani podminek se snazili nalest reseni a prizpusobit se nasim podminkam. Bridziste jsou velmi specificka skupina a neni snadne si predstavit jejich potreby dopredu, vse ale s hotel zpetne probereme. Je to prvni vikend, ktery ma vzdy spoustu much, ale urcite na nich zapracujeme.

Ja jsem hral v sobotu vsechny 4 pulky, k tomu jsem resil spoustu organizacnich veci a jeste jsem se stihl najist. Byl jsem take velmi potesen atmosferou behem hrani, ktera byla velmi pohodova. Ano, stane se, ze kdyz je stul vedle vas neukazneny, tak muzete zaslechnout o cem se bavi, ob jeden stul ale neni slyset vubec nic.

Co se tyce zasten, musime pracovat s tim co mame. Diky moc Zdenkovi za jeho ochotu a snahu pomoci pri zajisteni a oprave. Kdyby se kazdy postaral o nejaky nedostatek, ktery mu vadi, meli bychom uzasne turnaje plne pohody a spokojenosti.

Pokud mate zajem nejakym zpusobem pomoci, dejte mi vedet.

Diky

Milan

Můj dojem z nového prostředí

Odpovědětjaroslav holý, http://revue.bridgecz.cz, 13.11.2012 19:27

Dopředu jsem se na nové prostředí a celý ligový víkend těšil. A pozitivní dojmy rozhodně převažují (už proto, že ty negativní pokládám spíše za druhořadé nebo dobře odstranitelné, takže i z hlediska perspektivy byl přesun do Dua správným krokem).

Neexistenci buttlera po nějakou dobu chápu a nepokládám za důležitou. Příště to jistě bude lepší.

Nové prostředí (pro mne) má jednu zcela zásadní přednost - dostatek prostoru. Dostatek místa nejen k hraní, ale i k posezení a relaxaci na jedné z dalších padesáti volných židlí u stolů bokem. A především - dostatek prostoru (jak velmi rychle objevíte, když se budete věnovat lidskému faktoru tolik co já) totálně elimininuje dominový efekt postupného narůstání hluku v řev obsahující navíc množství informací o průběhu partií u vedlejších stolů, který je pro klub v Italské typický a kvůli kterému pokládám bridžové podmínky v tomto klubu (pořád samozřejmě klubu, kde se hraje daleko nejlepší bridž u nás) za velmi často prostě neregulérní (speciálně v minulém ročníku 1.ligy jsem například jednou odvedle dostal informaci "když máš šestý AKQ eso malá eso malá vedle tak s tím něco dělej", po který jsem volal vedoucího, a ještě horší to bylo, když soupeři vydražili karový slem po stopce na pátém stupni po hlášce odvedle "vy nás pěkně ničíte - ale ne, už jsem vám dala impů dost, nedražila jsem těch šest kár"). Nic takového se mi za celou sobotu a neděli nestalo a měl jsem dobrý dojem z opravdu klidného skutečně bridžového prostředí a z toho, že když na mne soupeři vydraží opravdu dobrý závazek, je to proto, že to umějí a ne proto, že mají dobrý sluch. Kdyby za nic jiného, tak za tohle patří ode mne ústředí dík a kdyby nic jiného, tak tento přínos je pro mne dostatečný.

Každý jsme jiný, mně to prostředí neútulné nepřišlo. S kafem byl problém v neděli - v sobotu jsem ho dostal okamžitě a bylo sakra dobrý. A ceny - sorry za vyhraněný názor, ale hlášky typu "tady to stojí za houby, protože v Italský si dám za pár korun tláču a tady ode mne chtějí stotřicet korun za oběd" neberu. Všechno je otázka priorit a nevěřím že bychom na tom byli tak špatně, že bychom třikrát do roka nemohli s dobrým zahráním na největší národní týmové soutěži nepočítat opravdu každou korunu; i když je mi jasný, že študáci nemusejí mít extra zdroje (v kuloárech jsem ale neslyšel si stěžovat ani jednoho "mladého", zato pár jistě dobře situovaných mých vrstevníků mě překvapilo). Když už ksakru tomu bridži věnujeme celý život tolik času (a ten má taky cenu!) a energie, nevím, proč se nedokážeme na finanční stránku podívat trochu, a stačilo by malinko, do Dua půjdeme třikrát nebo čtyřikrát za rok, s nadhledem.

A na závěr, možná by to, namísto rozebírání, co jednomu vadí, jinému ne, a co jiného zase vadí tomu druhému, bylo rozumné se zamyslet, jak ještě víc využít ten potenciál, který v Duu máme - například velký plátno je úžasný prezentační nástroj pro oživení a další zkulturnění prostředí - tím nemyslím to, na co nyní asi sklouzly myšlenky A.S. (alfa samců) mezi vámi, ale pustit na ně na celý den digitální hodiny mi přijde mrháním příležitostí (vím, možná se to změní s lepší funkčností software), zda třeba opravdu nedat jednu delší přestávku na oběd (protože nutit kapitány nasazovat na soupeře nikoli takticky dle toho, proti komu hrajete, ale podle toho, kdo bude mít hlad, je jistě nebridžové), počkat s rozbíjením stolů ještě pár minut, než se dohraje (aby to, stále v časovém limitu, nevypadalo jako ve známé hře od Járy Cimrmana), v úvodním projevu představit třeba tak trochu i jednotlivé týmy a připomenout, jaké pozice z minulého ročníku ligy drží, na plátno hodit nějakou zajímavost, výsledek, rozdání z předchozího kola atd. atd.

Role BKP v Italské je pro český bridž nezastupitelná

Odpovědětjaroslav holý, http://revue.bridgecz.cz, 16.11.2012 08:14

Ještě, aby bylo jasno. První ligu v hotelu Duo jsem nikdy nebral jako první krok v procesu eventuálního opuštění BKP v Italské. Tento bridžový svatostánek je pro pražský, ale i český bridž naprosto nenahraditelný. Hotel Duo je pro mne příjemnou změnou vhodnou pro tento typ soutěže.

Souhlasím s Danielou

OdpovědětEva Fořtová, http://revue.bridgecz.cz, 13.11.2012 23:25

Souhlasím s Danielou, taky nechápu, proč hotel Duo a ne bridžový klub. Když máme v Praze takový krásný bridžový klub, který je plně vybaven vším potřebným a připraven na tyto soutěže, proč nehrajeme v něm? Proč nezaplatit radši nájem bridžovému klubu než někomu cizímu? To, že se hraje odděleně I. a II. liga ve dvou termínech, to se mi zdá jako důvod divné... přece se odděleně hrálo roky a nikomu to nijak zvlášť nevadilo. A co se týče prostředí v hotelu Duo - ano sál byl krásný, to jo. Ale mně například dost vadilo slabé světlo a vydýchaný vzduch v sále. Prostě nezdá se mi to jako změna k lepšímu.

Také souhlasím s Danielou

OdpovědětJakub Šlemr, http://revue.bridgecz.cz, 14.11.2012 08:23

Obvykle se snažím negativním komentářům vyhnout, protože je mi jasné, že za organizací a vším okolo je kus práce řady lidí ve volném čase a spousta snahy něco udělat.

Tentokrát si však nemohu pomoci, abych se také nevyjádřil k přesunu soutěže do hotelu Duo. Jedná se pouze o mé dojmy a zcela jistě bude mít řada lidí na věc jiný pohled.

Přesun do hotelu Duo je pro mě velkým zklamáním z těchto důvodů: místo na mě celkově nepůsobilo dobrým dojmem, nerád mám někde dojem, že jsem nezvaný host a zde jsem se přesně takto cítil. Nevím jestli byl na vině nepříliš ochotný a milý personál, nebo zvědavé pohledy hotelových hostů, kteří se vedle scházeli na večeři nebo to, že jsem ani v lobby nenašel ceduli bridž a musel jsem se ptát na recepci.

Co se nabídky služeb týče, tak jsem si za víkend dal jednu kávu a tím jsem s místní gastronomií skončil - instantní káva z automatu v podobě černé břečky mě nezaujala. Nezaujala mě ani výhodná nabídka poledního menu ze dvou jídel, které mi nechutnají a vypadají jako standardní polední nabídka restaurace čtvrté cenové skupiny v Karlíně. Já nejsem typ člověka, co by si lámal hlavu s cenovými relacemi - ale když jsem zaslechl o hrdinovi, co si dal polévku za 80,- tak už mi to přijde trochu přehnané.

Trochu mi také vadilo, když se náš stůl během hry prvního nedělního dopolední segmentu musel dělit o karty s dalšími třemi stoly a více než 6x jsme museli volat vedoucího, aby nám donesl karty a čekat. Já vím, drobnost...stejně jako když mi vadilo, že si nemůžu dát bidding box do rohu k zástěně. Ale pro mě jsou to i drobnosti, které formují celkový dojem.

Co mi však není vůbec jasné a rád bych, aby mi to někdo vysvětlil, je důvod přesunu do tohoto hotelu na periferii z prostředí klubu v centru. Neznám celé pozadí akce, ale přijde mi poněkud krátkozraké přesouvat tyto akce z kulturního a příjemného prostředí (ano, má to tam své mouchy, o tom žádná) klubu, který pro pražský a dost možná trochu s nadhledem i celý český bridž svou existencí znamená určitou jistotu zázemí a pokračování do budoucna. Nerad bych, aby to dopadlo tak, že po nějaké době klub svou činnost ukončí ať už z ekonomických či jiných důvodů - já osobně do hotelu Duo na skupinovku každé pondělí asi jezdit nebudu.

Také by mě poměrně zajímal rozpočet celé akce (zajímalo by mě jestli ČBS výrazně ušetřil, pochybuji o tom, ale třeba se mýlím) a chtěl bych tímto požádat odpovědné osoby o jeho veřejné publikování. Děkuji.

zástěny a bidding boxy

Odpovědětjaroslav holý, http://revue.bridgecz.cz, 14.11.2012 08:54

S tím bidding boxem naprosto souhlasím. Zástěny se nějak nepovedly a měli s tím problém všichni, co seděli "vpravo". Detail, ale hodně, hodně otravnej.... takže vlastně ne detail... Mimochodem, nevím, jak to chodí v cizině, ale díry v zástěnách byly tak velký, že zčásti devalvovaly jejich funkci, aspoň mi to tak přišlo....

kritické pohledy

OdpovědětFrába, http://revue.bridgecz.cz, 14.11.2012 14:34

Ahoj všem. Též si dovolím hodnocení právě uplynulého víkendu stráveného u celostátní ligy.

Co se týká organizace a výpočtů jsem byl velice spokojen a chtěl bych poděkovat všem, kteří se na tom podíleli. Ano problémy se softwarem byly a Dušan je myslím dostatečně vysvětlil a pevně věřím, že se nebudou opakovat. Ne vždy se napoprvé vše povede dokonale. Zvláště pak musíme samozřejmě přihlédnout k tomu, že většina lidí pracuje pro bridž bez nároku na jakoukoliv odměnu a neustále je potřeba k tomu přihlížet. Technické vybavení je takové, jakým ČBS disponuje, to znamená, že stoly jsme museli upravovat, aby byly aspoň trochu použitelné. Oproti stolům z BKP jsou o dvacet cm delší, je na nich více místa. Ano bylo by super mít ke každému stolu dostatek prostoru tak, aby se na každou stranu zástěny přidal odkládací stolek, aspoň takový jaký máme v BKP. Kromě slíbených tácků na dražbu zkusím ještě nechat vyrobit a zavěsit na zástěnu i "poličku", kde by mohl být umístěn Bidding-Box. Také mi to vadilo....

Hrací prostory byly více než dostačující, ba přímo perfektní. Vpravo za vchodem byla cedule, která navigovala hráče do hrací místnosti, sál s vysokým stropem, v neděli pak na požádání zapnuli vzduchotechniku. Dostatek prostoru i zázemí pro ty, kteří už dohráli. Oběd s polévkou a zákuskem za 130,- Kč byl velice chutný a dostačující i pro hladovce. Na kávu jsem velice vybíravý, ale velký rozdíl v kvalitě mezi BKP a hotelem Duo nevidím...nechutná mi ani jedna :-), pravda v hotelu je dražší, stejně tak jako většina nápojů. Je to ale cena, kterou jsem ochoten zaplatit za jiný komfort, který mi hotel Duo přináší.

Spojení MHD je dobré, kousek od stanice metra, pokud jedu autem, mám kde zaparkovat a zadarmo.

Rozhodčího jsem za celý víkend nepotřeboval, ale pevně věřím v jeho plnou profesionalitu. Jedinou bariérou bude jazyk, ale s tím by většina z nás neměla mít problém.

Za sebe bych chtěl všem organizátorům poděkovat, neb jsem byl velice spokojen

změna hrací místnosti

OdpovědětFrába, http://revue.bridgecz.cz, 14.11.2012 15:01

Ještě bych rád dodal, že neznám důvody spojení obou lig a přesunu hrací místnosti, ale nepřísluší mi je soudit. Proto se k nim nevyjadřuji

1) Děkuji za sjednocení termínů první i druhé ligy. Letos poprvé od doby, co hraju, mám jistotu, že nebudu mít tři bridžové akce za sebou (což pro mě obvykle znamená cestu skoro přes celou republiku).

2) Děkuji za příjemné a kulturní prostředí (klub na Italské moc nemiluju, buď se mi tam špatně dýchá, nebo je mi tam příšerná zima).

3) Děkuji, že jsem poprvé v životě stihla v průběhu ligy důstojně poobědvat.

4) Děkuji za zajištění pitného režimu. Pro mě k nezaplacení.

5) Děkuji za obecně příjemnou atmosféru. Za celou dobu jsem si nevšimla, že by po sobě někdo křičel nebo rozebíral partie.

6) Některé výtky mi přijdou svým způsobem úsměvné - třeba ta, že se místo do centra musejí někteří chudáci dopravovat o pět stanic metra dál...

Actioni contrariam semper et aequalem esse reactionem

OdpovědětDaniela, http://revue.bridgecz.cz, 14.11.2012 21:17

Soňo - trošku nechápu Tvé argumenty a dovol, abych na ně zareagovala:

ad 1 - jelikož dle pravidel nemůžeš hrát 1. i 2. ligu, nechápu v čem Ti vadí, když se konaly týden po sobě

ad 2 - já jsem alergik a astmatik a v sobotu se v hotelu dýchat nedalo, nehledě na to, že jelikož je mi vždy vedro i v klubu v Italské, tak v hotelu to pro mne bylo k nevydržení (jednoduše řečeno - vy hubení se můžete obléknout, když je Vám zima, my tlustí hrát nazí nemůžeme)

ad 3 - pokud někdo hrál nonstop - naobědvat se nemohl vůbec (v klubu by si mohl dát aspoň nějaké občerstvení - zde maximálně oříšky). U zvýhodněného menu kritizuji výběr jídel (knedlíky nejím a špagety vařím doma, když nic jiného není) a nikoliv cenu.

ad 4 - voda byla úžasná, bohužel nic jiného - vzhledem k neochotnému personálu, který dával jasně najevo, že je ten 'póvl' velmi obtěžuje

ad 5 - křik jsem neslyšela, rozebírání partií ale úplně stejně jak v klubu (stoly od sebe nebyly o nic dál než v klubu, navíc se mezi stoly předávaly krabice, takže pokud člověk zaslechl jakoukoliv poznámku a hned poté dostal krabici, musel se dost snažit o koreknost)

ad 6 nikdo si nestěžuje, že je to daleko, ale to, že zbytečně svaz platí peníze za pronájem nějakému hotelu místo toho, aby šly zpět do bridžového klubu, který si, myslím, již udělal hodně pro český bridž (a tím český myslím český i moravský). Pro mne tento klub je a vždy bude spojen se jménem Hanky Pokorné a byla bych velmi nerada, kdyby její snaha o kulturní hraní bridže v útulném klubu přišla vniveč.

Danuško, k obědu jsem měl rýži s kousky kuřecího s polévkou a zákuskem. Po dosednutí ke stolu v místní restauraci jsem během několika málo minut dostal polévku za kterou okamžitě následovalo hlavní jídlo. Poobědval jsem během 15 minut. Jistě nejsi pomalý hráč a 15 minut jsi ušetřila z hrací doby, když tě tvůj tým tak vytěžoval při hraní. Nutno dodat, že personál byl velice příjemný a to nejen v restauraci. Nestalo se mi, že by na mě někdo hleděl jako na "póvl". Další věc, tu vzduchotechniku mohli zapnout už v sobotu, kdyby je o to někdo požádal.

Nehovořila jsem, Zdeňku, o sobě. Ale jsou týmy, které hrají celý víkend ve čtyřech lidech a delší přestávka na oběd by měla být samozřejmostí - obzvláště v případě, kdy není dostupné teplé občerstvení v hrací místnosti. A vzhledem k tomu, že na pozvánce byla vyjmenována dvě jídla, která se ještě musela dopředu objednávat, nedalo se předpokládat, že by se v restauraci stihlo cokoliv jiného.

k jednotlivým bodům

Odpovědětjaroslav holý, http://revue.bridgecz.cz, 16.11.2012 08:38

ad 1) tomu taky úplně nerozumím, ale přiznám se Vám k něčemu (možná má někdo stejný fetiš..).. dělá mi dobře, když jsem občas na turnaji nekomorního charakteru, který trošku vypadá jako větší soutěž.. dvě ligy společně ve velký místnosti tohle splňují lépe než jednoligová varianta

ad 2) neděle byla zcela v pohodě a předpokládám, že zapojená klimatizace bude zcela nezbytnou součástí dalšího hraní v hotelu Duo

ad 3) ve čtyřech to snad nehrál nikdo...

ad 4) s hodnocením personálu naprosto nesouhlasím, jak při obědě, tak kdykoli jindy byl ochotný a velmi slušný (servírka se u oběda sekla při kasírování o deset korun a pak mi to s omluvou posílala po spolusedícím u stolu), občas mi přijde, že do takovéhohle hotelu už jdeme apriori s tím, že personál bude otravnej...

ad 5) jak už jsem psal výše, tento bod je pro mne naprosto zásadní a hluk u stolů byl mnohokrát menší než v BKP (což je zvlášť u nejvýznamnější týmové soutěže pozitivem)

ad 6) pokud bychom (i výhledově) měli přijít o Italskou, měli bychom s hotelem Duo okamžitě skončit, ale věřím tomu, že nové ústředí je dostatečně kompetentní, aby tohle mělo promyšlené.. na druhé straně - takhle bychom v Italské mohli hrát pomalu všechny bridžové soutěže v Čechách

Sjednocením termínů první a druhé ligy došlo k tomu, že mohl vzniknout smysluplný termínovník. Z mého pohledu (snažím se objíždět co nejvíc turnajů) je dost velká výhoda, že turnaje jsou dvakrát za měsíc a nikdy po sobě (což se mi dřív stávalo běžně).

Tým Logik hrál ligu ve čtyřech, další havířovský tým Maskovaný Hubert má i na soupisce pouze čtyři hráče. Nemůžeme si holt dovolit dovézt do Prahy 6 hráčů, ono je dost nákladné (časově i finančně) cestovat přes celou republiku na celý víkend (abychom mohli v sobotu normálně hrát, musíme do Prahy vyrážet už v pátek. A to ještě díky bohu a našim přátelům, kteří jsou ochotni nás ubytovat, že nemusíme platit za nocleh). Navíc to teď vypadá, že dostaneme nižší kompenzace než loni, takže na "srandu" s hotelem Duo prakticky nejvíc doplatíme my, mimopražští hráči. Těžko říct, proč. Hlavně, že pro některé jsou největším problémem špagety k obědu...

A ještě k tomu personálu - nepřišla jsem s ním moc do styku, ale Danovi bez nejmenších problémů a s úsměvěm přinesli během chvilky (dohráli jsme cca o 20 min. dřív, za tu dobu by mi BKP - když budu mít štěstí - stihli ohřát párek) bezlepkový oběd. Takže teď už jen čekám na reakce typu: párek z Italské je mnohem důstojnější, chutnější, zdravější a levnější strava než tříchodové menu v nějakém "blbém hotelu".

Než se ale strhne vlna kritiky ohledně jídla, mám jeden pro mě osobně dost zásadní dotaz - jak je to opravdu s těmi kompenzacemi? A jak to vidí ostatní mimopražští?

Na otázku ke kompenzacím je jasná odpověď v Komentáři ÚČBS k celostátní lize: zatímco loni se vyplatilo 35.000, letos to bude 25.500, což je trochu méně než 3/4. Máš tedy pravdu, že toto je platba všech nás dojíždějících za provedenou změnu. Když budeme počítat úplně všechno, ještě nás to stojí 1-2 jízdenky MHD za každý víkend, neboť hlavní nádraží bylo v dosahu pěšky.

Odliv financí je jedním z důvodů, kvůli kterým nejsem příznivcem nového modelu. Z údajů v Komentáři nelze přesně určit výši loňských výdajů, mně vyšla cca 95.500, což by znamenalo zisk, o čemž pochybuji. Jenže zatímco loni kromě medailí zůstaly všechny peníze v české bridžové komunitě, tedy 94.000, letos to bude jen 39.500. Tedy 70.500 Kč odejde mimo bridž nebo mimo Česko, z čehož minimálně 54.500 dříve zůstávalo. K tomu ještě mně neznámá suma - zisk bufetu v Italské.

Letos přicházejí o příjmy BKP (nájem, stoly, bufet), čeští rozhodčí (v poslední době já a Jirka Kopřiva) a dojíždějící hráči. Místo nich berou Hotel Duo a zahraniční vedoucí. Aby bylo jasno, těm vedoucím to nezávidím, hrát a neřídit byla moje svobodná volba.

RE: Kompenzace a finance

OdpovědětPetr Pulkrab, http://revue.bridgecz.cz, 21.11.2012 16:13

Plně souhlasím s důvody proti změně v organizaci ligy, které zmínil Dušan v tomto příspěvku.

Ostatní věci, které se tu řeší, už jsou především subjektivní a navíc se dají zlepšit. Od služeb hotelu až po vylepšení zástěn i dalšího servisu pro hráče(dostatek namíchaných sad rozdání a bezproblémové výpočty výsledků). Je ale otázkou, jestli do toho má smysl investovat úsilí. Mně osobně to připadá vyloženě jako plýtvání silami. Bota ČBS tlačí úplně jinde než v tom, jak vypadala liga v době nedávno minulé. Hrozně rád bych viděl, že se energie vynakládá především do podpory rozvoje bridže a ne do věcí, které vcelku dobře fungují.

ÚČBS existuje a něco dělá po delší době. Zvládat podobnou kritiku není úplně lehké a leckoho ze členů asi napadne, že se na to může ... Přeji novému ÚČBS hodně mentálních sil a málo citlivých rozhodnutí, které budou vyvolávat podobné emoce ;).

Hezký den

Petr Pulkrab

Jen pro připomenutí a upřesnění - na pozvánce bylo uvedeno, že bude na výběr buď vepřo-knedlo-zelo nebo špagety, z toho mě nelákalo ani jedno. Že je to jinak, to se ukázalo až na místě, ale to už jsem měla svoje jídlo s sebou.

Trošku jsem nepochopila Soni větu "Děkuji, že jsem poprvé v životě stihla v průběhu ligy důstojně poobědvat." Copak v bezprostřední blízkosti klubu v Italské není na výběr několik restaurací všech možných úrovní, kde se dá "důstojně poobědvat"?