Trojitý kaskádový skvíz

 


srdceA87
pikyQ1043
karaQ32
trefyKJ3

 

srdce432
piky976
kara107
trefyQ10865

stolek

srdceKQJ6
pikyJ852
karaJ864
trefy2

 

srdce1095
pikyAK
karaAK95
trefyA974

 

 

3. kolo přeboru IMP, závazek 6 BT, výnos srdce3.

 

Na první spočítání jen 9 zdvihů, musíme tedy spoléhat na příznivé okolnosti – první je sedící trefový impas. Pak chybí ke splnění závazku dva zdvihy a ty by mohl přinést trojitý kaskádový skvíz.

 

Nejdříve je nutno upravit počet ztrátových zdvihů na dva, tedy hlavní hráč propustí první pik a vezme až druhý. Srdcí přejde do ruky a úspěšně impasuje tref, první předpoklad splněn. Pak přijde trefový král a Východ odhazuje pik – situace začíná být stále zajímavější, Východ měl krátkost trefovou a bude tedy opravdu na další tref v potížích. Hlavní hráč pokračuje trefem do ruky k esu a Východ se musí vzdát držení v jedné ze tří barev, nejpravděpodobněji kár. Čtyři kára (hlavní hráč ze stolu odhodí pik) ho přivedou do jednoduchého piko-srdcového skvízu. Východ je mrtev.

 

Kdyby se Východ v šestém zdvihu vzdal místo kára srdce nebo piky, výsledek bude stejný, jen jednoduchý skvíz bude ve zbývajících barvách.

 

Po prvním srdcovém výnosu bude situace totožná, hlavní hráč bude muset ve druhém zdvihu sám zahrát pik a propustit a opět dosáhne trojitého skvízu.

 

Po úvodním výnosu károvém zadají obránci jeden kárový zdvih, a tak se po pro propuštění piku octne Východ v srdco-pikovém jednoduchém skvízu.

Po úvodním trefovém výnosu zadá obrana zdvih v trefech a hlavní hráč bude mít na výběr mezi třemi jednoduchými skvízy (piko-srdcový, piko-kárový, srdco-kárový) a všechny tři pracují pro hlavního hráče.

|